Wednesday, July 22, 2009

prologue

alhamdulillah akhirnya siap jua cerpan ku ini...kalo wat dalam bentuk buku, dah jadi novel dah sebenarnye..huhu..adela dalam 62 page kalau font 14..so what should i call this?? mini novel??

by the way..diari laila pulak aku nak tumpukan selepas ini dan insyaAllah aku akan create page untuk diari laila pulak..aku memang suka bermain dengan design2 template ni..

lambat giler diari laila habis..sebabnya aku memang xplan pun cerita tu. mengikut mood aku je lepas tu stuck tak tau nak sambung. tp aku akan berusaha jugakla..

manakala aurora yg aku pamerkan ini, aku namakan sebagai raw product(ala manga pulak) sebab ade masalah ejaan dan bahasa. aku bercadang untuk mengemaskan lagi jalan cerita dan bahasa. tapi takut hilang identiti sendiri pulak bila edit banyak2..hmm..xpela...i will try my best..

salam~ and enjoy the story while eating pisang goreng..eh apekah..

0 comments: